1 Ekim 2015 Perşembe

Balinda bana büyü mü yapıyor acaba?

Abi, on binlerce planlarla okula gidiyorum. İlk defa geçen ve bu yıl yani Kırmızı'yı keşfedince oldu.

Bugün de annem geç kalmış be uyandıramamış. Nasıl içim acısı onu görememek diyince biliyor musunuz. Uykulu kafayla orda da üzüldüm. 

Yakışıklılara, Tutu'ya falan. Tutu'ya da üzüldüm çünkü okulda eğleniyorduk onun halini merak ediyorum yani. Hatta onu düşündüm falan bugün ne yapmıştır diye. 

Ne plan yapsam günü geliyor başımda patlıyor. Hayaller kurup gidiyorum. Okul için heyecanlıyım, üç ay görmemişim hunharca kesiyorum. Bugün de böyle olması kalbimi yaktı yani. Üzdü. 

Neyse en azından yapacak bir esprim oldu evde kaldım diye. Tüm gün yattım da elime ne geçti yani. Annem de sabahtan beri komik anılar yaşıyoruz zaten. 

"Berry, kalk! Geç kalmışız annem ne yapıcaz?" Gözlerimi açmayı üşeniyordum ve kocaman açıp yatağa oturdum. İçimden saydırıyorum ama en azondan orada sevenim vardı!

"Bilmiyorum anne yeaaa," diye çemkirdim. 

"Taksi çağırayım da git." Dedi gitti. Kalkıp hazırlanmaya başladım. Tam iki dakika sonra annem odaya tekrar girdi. "Tamam tamam, yat. Okulun yolları kapalı nasıl gidiceksin bir buçuk saat zaten ilk dersi de kaçırmışsın yat." 

İçimden 'benimle dalga mı geçiyorsun?' Diye geçirdim. Buu okulun ortalarında yapsa 'ne gerek var yeaa yatıyım' derdim. Ama bu öyle olmadı üç ay diyorum. Aç ayı oynamaz falan. Ay çok alakasız oldu. Silsem mi? Ayy üşenirm şimdi. Gerçi bunu yazana kadar silmiştim ama...

Öff kalsın öyle biraz gülün. Sonra işte daha günün başındayım ama sıkıntıdan yazmak istedim. 

Hazır boş muhabbet içindeyken biraz gıybet ve muhabbet edelim değil mi ehu ehu. 

Her yazımın altında Marilyn Monroe var ve benim için çok özel. Benim bu hayatta dört büyük idolüm var. Marilyn Monroe, Lady Gaga, Amy Winehouse ve Michael Jackson. Hepsi efsaneler ve yaptıkları şeye hayranım. Özellikle Gaga ve Marlyn. Marilyn'in her fotoğrafını en alta koyarak kendimce onu anıyorum. O çok önemli biri bu dünyada. Yaşamı, hayatı, hikayesi, filmleri. Her şeyiyle muhteşem bir insan.

BERRY ŞOK!

BERRY WEFAD!

BERRY AYAKLI CENAZE!!!!!

Arkadaşlar güçlü kalamıyorum şimdi gidip inthar edicem. 

Herneyse bugün okula gidenedim biliyorsunuz. Kırmızı bey gelip Tutu ile konuşmuş. Abi ben okulda olsam yüzümüze bakmıyo öküz. 

Sinirlerimi oynattı içimdeki tüm karanlığı sanapchat'de ki 'Gökkuşağı kusuyorum kanka bk.s' şeyndeki gibi bir galde küfür savurmak istiyorum. 

Tamam belki çok asil olabilirim, belki bana yaklaşmaktan korkuyo olabili- ay allahım ne diyorum çocuk benimle konuşsa 112'ni aramak zorunda kalırız düşer bayılırım abi ben! 

Ah o büylü ağzıyla adımı bir kez daha ansa. 

Yani bilmiyorum bu blogu okuyorsan Kırmızı bey! Allah seni iki kere atıp bir kere tutsun. Bana aşkın en orospu halini yaşarrın diyor ya Pucca. Tam öylesin kütüüük! Piiiiis! Ama yakışıklı  lanet olsun ona kızmam bile en fazla on saniye sürüyo. 

Şimdi de okulda neler olduğunu öğrenmeye çalışıyorum. Merak içindeyim. Ben olunca anca sınıfta oturalım zaten. Yada anca okulu tavaf edelim. Ben yokken okula gök taşı düştü, kanka seninki benimle konuştu, seninki sınıfa girdi. Oh ne iyi!

Ben varken "nbr. ii. nabiosn. otruyorm. gzlm m? olr" -Kantinden bahçeye bahçeden en üst kata ve sonra yine kantin ve dışarısını tavaf ediyoruz.-

Allahım bir şeyler biliyorsun tamam ama artık beni gör. Yanlış bişeye mi dua ediyorum anlamıyorum ki! Balinda'nın bana attığı tüm duaları okuyordum oysa! Kıııız! Yoksa Balinda bana düşmanda bana bağlama büyüsü mü yaptıı! Aaa dostlar yetişiiiin!

Tamam yeter. Balinda yapmaz. Yapmaz mı *şeytan gülümsemesi emojisi* Balinda, bunu duyuyorsan lütfen geri al hayatım zaten sağa sola gidiyor. 

Ciddileşelim. Genellikle hep böyle oluyordu. Ne zaman okula gitmesem o gün benim için önemli ne kadar çok şey olursa hemen oluyor. Allahım beni yarattığında "Bu kezo ne yapıyosa ters gitsin zuhahahahahahahahhaa biraz güleriz." Diye yarattı herhalde. Allam affet. 

Balinda yine erken kalkti da biraz sohbet ettik. Barbie, saat üç de kalktı. Bide vatsapdan bana atarlandı "okula gitmemişsin yazmıyosun.s" ben oysa facebook'dan yazmıştım. Aaaaaaa unuttum. Ihıhı şey Barbie'ciğim sen okuyorsun. Gıybetini yapıyoruz ama seviyorunz senüü. *kalpli emojiler*

Yaklaşık üç saat bekledim ve sonunda bilgiler yavaş yavaş gelmeye başladı. Kırmızı, Tutu'ya "Ders var mı diye sormuş o kadar. Gerçi bana da sorsa cevap veremem.

"Ders var mu Berry?"

"Seni yerim. ah ne diyoru. Taş mısın sen. Ah yüce Zeus. Ah özür dilermi neler oluyor?" İşte aynen böyle olurdu. Bu ve diğer tüm olayları yarın size iletirim. Kendinize iyi bakın beybiler


***

Arkadaşlar bu günlüğü burada bitirelim anlatacak çook şey var ve zaman kısıtlı değil. Bu arada yakın arkadaşlarımdan Barbie'nin bir Ken'e ihtiyacı var. Bulanlar; barbiegunluk.blogspot.com ardesine ulaştırabilir. 

Twitter'ım için; @BerryGunluk 





2 yorum:

  1. Ahahhaaa harika olmuşş :D Demek gıybet ha!!! Ken'i ulaştırın bekliyorum! :))))

    YanıtlaSil