1 Şubat 2017 Çarşamba

Tatilde Aşık Oldum: Akrep Dövmeli Çocuk

Uzun zamandır yüzleşmek istediğim bir platonik hikayesi. Uzun zaman onu aradım ama elimde olan tek bilgisi sırtındaki akrep dövmesi. Akrep burcu olduğunu anlıyorum buradan ve ben de akrep burcuyum evet seks burcu o zamanlar yıl... 2013 veya 2014. Antalya'da bir otele tatile gittik. Bu sefer annemlerin arkadaşları da vardı yanımızda ve benim de eski dostlardan Rody var yanımda. Rody ve ben ilk günlerden beri kesecek, dalga geçilecek kişiler arayışına girdik. Benim gay olduğumu bilmiyor tabii ki. O'nu gördüm ve kalbim böyle uçtu resmen. Rus erkek takıntılı biriyimdir rus olsun da taştan olsun derdim hep o zamanlar da öyleymiş demek ki. İşte efenim onu gördüğüm anı tam anımsamıyorum ama şöyle bir şekilde özetleyebilirim;

Kaldığımız otelde her gece yerli - yabancı müzik oluyor yemekten sonra gece 00.00'a kadar sürüyo gidenler de oradan disco'ya gidiyor zaten. Şimdi bu eğlencelerden biriydi. Rody ve ben yine kurbanlarını bekleyen kaplanlar gibi insanları izliyoruz. Onu gördüm orada böyle tuhaf tuhaf dans ediyordu falan. İlgimi çekmişti sarı saçları ve mavi gözleri vardı. Mavi gözleri de temas ettiğinde böyle yakıyor resmen insanı öyle söyliyim. Ben bunu gördüm gözümü çevirip başkasına bakamıyorum yani öylesine vuruldum ona. Şimdi bunun ifşalarını çektik. Telefonumda duruyorDU. Buraya geleceğim bir drama yatıyor bu satırlarda aslında. Şimdi efendim bu ifşalara bakıyorum falan dağılmış sapsarı saçlar beyaz ten fotoda parlayan maviş maviş gözler ay düşünürken bile ölüyorum. Yüzünün detaylarını unutmaya başladım aslında e bir kaç yıl oldu ama kendisini hiç unutamıyorum. Hiç sabah görmedim onu kahvaltılarda elinde kahveyle görüyordum sadece böyle ailesiyle sanırım takılıyordu hep zaten. Sonra işte kese kese kahvaltımı yapardım.

Yine böyle gecelerden biri. Ben yine sadece onu izliyorum ve deli gibi sarhoş geldi. Oynuyor müzikte. Müzikte de ankara müziği falan çalıyor. Nasıl oynuyor. Sonra makarena çalmaya başladı bu günden sonra, bu şarkı benim hayatımın bir kısmı oldu açıkçası. Sonra tişörtünü çıkarttı ben baklavalara dalmışken arkasını döndü ve sırtındaki o akrep dövmesini gördüm. O günden sonra adı Akrep Dövmeli Çocuk kaldı. Bulamadım da hiç onu oysa deli gibi stalklar yapmıştım.

Biz yine tatilde gece ailemiz bardaydı biz de dışarda takılalım dedik Rody ile geziyoruz milletin odasına lazer tutuyoruz falan tam odaya geri dönücez, bir evin önünden geçerken bir döndüm evde yatakta üç kişi çırılçıplaklar dedim 'NOOO' sonradan tabii ki. Unutamadığım travma.

Sonradan berry, kendine yakışanı yaptı Iphone 6 alınca, Iphone 5'de ki tüm fotoları sildi. Tabii arada o çocuğun fotoları da vardı. Nasıl yıkıldım nasıl üzüldüm günlerce kan ağladım resmen. Şuan bende bir resmi bile yok! Tek bildiğim sırtında bir akrep dövmesi var ve Rus yirmili yaşlarda.

Dövme de bıraktığım resimdeki model sanırım sol omzundaydı.

BANA ONU LÜTFEN BULUN YA!

-berry x

🌃   || twitter: @berrygunluk || PR & İletişim: berrygunluk@gmail.com ||

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder