12 Şubat 2017 Pazar

hayalimde ki kocamın elli tonu

kabul. kendime içimde resmen bir koca yarattım sadece onun gelmesini bekliyorum gibi bir şey. şimdi Kırmızı bu kritere uyuyordu. kara kaş, kara göz, duruş her şey yerli yerindeydi. deli gibi bir buçuk yıllık sürünüşün ardından İso geldi. iso'da kara kaş, kara göz, duruş, endam okey her şeye uyuyor. sonra Güneş geldi tüm düzeni alt üst etti. sarışın, yeşil gözlü, okey vücudu falan var. ama bünyem onun dağıtışından sonra anladı ki hayallerin dışına çıkınca hayat ağzına sıçıyor, yine eski düşüncelere geldi Siyah. kara kaş, kara göz var onda da maşallah bir görseniz.

kendime bir koca kriteri yarattığımda çok gençtim aslında. yanlışlıkla grinin elli tonu'nu almıştım. güzel fantastik bir kitaptır diye arkasını bile okumadan almıştım. evet fantastik çıktı beni çok etkiledi. uzun bir süre sadist gibi beni kırbaçlayacak birini aradım. arayışlarım devam ederken karanlığın elli tonu ve özgürlüğün elli tonu kitaplarım da bitti. okulda okuyordum ve işte ergenler seks sahnelerini okuyup gülerlerken ben çoktan anastasia ve christian aşkına inanmıştım ve kafamda aynı christian gibi olan birini yaratmıştım. hele bir de grinin elli tonu'nun filmini izleyince tamamen dedim ki ben böyle bir adamla evleneceğim...

onun gibi sert evet aslında cinsellikte sert davranabilirdi itaatkar ruhum bunu kabul edebilir ama bana gerçekte gelip onları yaparsa ağzına ederim açıkçası. fedakar olacak, güzel bakacak, bir gülüşürle içimi yakacak.

tabii bunların suyunu çıkaranlar da oldu. bir gey arkadaşlık platformu var. orada birine delilik edip anlattım fantazilerimi dedim takım elbise seviyorum, bdsm seviyorum falan diye sonra dedi yaparız ama sen de jartiyer tanga falan giyeceksin dedi hemen çocuğu başımdan sağdım. amacım seks değil dememe rağmen bana bu teklifleri eden utansın...

bu arada fotoğrafta ki kocam.. bulan olursa haber versin.. aradığım kriterlere uyduğunu fark ettiğimde 2013 yılıydı.. o günden beri beraberiz lütfen bulun..

**extra: karanlığın elli tonu'nu izledim.. öldüm o sahneler o aşk o fantaziler neydi? sinemadan çıkıp kırmızı odaya atıcaktım kendimi lütfen bir daha gidicem hemde bilin kimle... hayır yanlış bildiniz kocam değil.. Siyah ile!! seks sahnelerinde masum numaraları yapıcam galiba..

-berry x

🌃   || twitter: @berrygunluk || PR & İletişim: berrygunluk@gmail.com ||

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder