22 Şubat 2017 Çarşamba

şey, pek sana uygun değilim

uzun zaman sonra ilk defa bir flörtleşeyim dedim. Siyah'dan sonraki umutsuzluğumu bir kenara bırakıp bir chat sitesine girdim yine. başlarda aşk aradığımı söylediğimden hiç mesaj gelmedi daha sonrasında bir mesaj geldi ''pist'' diye. hemen cevapladım falan bir konuşmaya başladık Reçel ile. bayağı bir sohbetleştik.

whatsapp a geçtik geçtiğimizde gerçek yüzünü gördüm zaten amacı seks olan seksden sonra bırakan bir tip olduğu belli benden fotolar istiyo sonra seks konusuyo. ben olgun biriyim yani seksi her alanda konuşmayacak kadar olgunum ve seksi belli ortamlarda konuşurum ama sürekli konuşşurum. benle sürekli konuşmak istiyordu.

dayanamadım ertesi gün bitirdim. sana uygujn değilim, istediğim gibi gitmiyor diye.  kısa ama mutsuz bir hikayemdir. hatırlamak da istemiyorum.

-berry x

🌃   || twitter: @berrygunluk || PR & İletişim: berrygunluk@gmail.com ||

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder