3 Ekim 2015 Cumartesi

Hafta Sonu Gıybeti / Rüyama da girdin, kesin beni seviyorsun!

Gerçekten çok sıkılıyorum. Bunaldım. Biraz daha sıkılırsam ilaçların tadına bakmaya falan başlayacağım belki ölürüm de ekşın olur. 

Gerçi ölsem de arkamdan ağlayanlara bakıp "aaa bak bu beni sevmezdi ehuehu" diye gülerdim de. Aslında öyle olmazdı korkudan ölürdüm falan ben ilaç zehirlemezse de. Bir kere jiletle ayna karşısında rol yaparken kolumda küçük minicik iğne batmış gibi bir yara açtım da nasıl korkuyorum ölücem diye anlatamam. 

Böyle böyle günün yarısına geldim. Asıl bomba şu; rüyamda Kırmızı'yı gördüm. Ama öyle böyle değil. Ne bileyim evde falan olsa güzel olurdu. Uyuyordum. Ama zaten dün gece hep akşıma getirdim. Okula gelmedi kim bilir kiminle sürtüyo falan. 

Gece rüyama girdi öküz. Çok romantkti be. Yolda yürüyoduk ve birden beni hayvanca öpmeye başladı. Aklımda milyon tane soru var. Öpüşmekte ğroyum zaten 38584892 kere öpüşmüş biri olarak... Şaka şaka bir kere bile öpüşmedim. Onun için rüya ayrımı da yapamadım kafam anın tadını değil de,

"Nasıl öpüşülür lan?" - "Abi napıcam?" - "ya ağzım kokuyorsa?"

Bunlar aklımı ele geçirmişken bir öptü o dudağını hissetti arkadaşlar her detayını hissettim yani. O kadar harika anlatdı ki bir uyandım yine yüz göz şişik. Abi nefret doluydum. Yatağa yatıl 'lütfen allahım, nolur devamını göriyim, bir kerelik be!' Diye aklımdan düşünürken yattım. Ama olmuyordu. Abi bu bir şaka falan mı? Korkunçlu türde bir rüya görsem uyanıp on kere uyuyup aynı rüyanın devamını görüp dururum! Ama neden. Neden. Nedeeeen?

Ama şunu da ekliyim; Rüyamada girdin ya. Kesin beni seviyorsun. Diye kendimi de öveyim de...

Bu gece de Alacakaranlık var. Edward'ı keserm biraz Emmet'ı da. Tamam Jacob'ı da. Amaaan herkesi işte. Bir kere daha Alacakaranlık serisini vermişti ki benim en sevdiğim kitap ve film serilerinden biridir. Bella'nın hunharca ağda yapma sahnesini bile kesmişlerdi. Yani biz ne ara böyle bir ülke olduk demeden edemiyorum. 

Öpüşme sahnelerini, seks leri falan bunlar her insanın yaptığı şeyler. Ayıp günah mı kaldı allah aşkına?

Herneyse. Düşünsenize Grinin Elli Tonu'uny verdiklerini düşünsene. Aslında filmde Christian Grey aşkım çok farklı anlatılmış. Kitap daha güzeldi. Tabii ki film de muazzamdı. 

Bugün aksiyon olmadığı için saçma konulara dalıcam vaya konudan konuya geçicem. Ve şunu da söylemeden edemeyeceğim. 

Okulda bir çocuk var on ikinci sınıf. Taş. Böyle bir tatlılık olmaz. Esmer güzeli yani kısaca. Geçen yıl aynı servisteydik falan severdik birbirimizi. Haa o manada değil yani o beni sevse şuan bu blog'u yazıyor olmazdım ehuehu. Dün geldi törende yanıma Dedi işte bir yardım kampanyası var şu kadar lira para vermen lazım sonra o partiye gelebilirsin. 

Bende içimden 'senin olduğun her yere gelirm kaçır beni spiderman.' Ama direk mantıksal zekamla düşünüp "Buna tek karar veremem ailemle konuşmam gerek." Dedim. O muhteşem gözlükleriyle bana baktı. 

"Tek mantıklı cevabı sen verdin." Dedi benimde içimde bir Ego tabii. Maviş'in gitmesinin üstüne matem havasından çıkarttı beni. İşte buda böyle bir anım. 

Anılar geçidi yaparken dün yazmadım sanırım. Kırmızı'nın yakın arkadaşı ZeyZey kantinde bana bir baktı. Korktum yani. Öyle bir bakış ki görmeniz lazım. Kendimden soğudum resmen. Bu neyin tribiydi anlamadım direk gözümü çevirip çıktım oradan. 

Dünde blog'u yayınladıktan hemen sonra babam geldi. Bir avm'ye gittik. Bayağı gezdim alışveriş yaptım. Taş kestim. Nedendir bilinmez çoğu taş yoktu. Normalde tıklım tıklım olan yer boş gibiydi. 

Herneyse. Bugün de bir arkadaşım var. Aslında sadece bugün değil. Ne zaman Kırmızı aşkımın fotoğrafını atsam bana 'ay çirkin yeaaaa.s' diyo. Çemkirmekten yoruldum. Onun yakışıklı diye attıklarını görseniz gözlerinizden kan akar. Jamie Dornan'a bile çirkin, tipim değil diyen birinden öyle şeyler bekleyemem tabii ki. 

***

Arkadaşlaaar. Yine kafanızı ütüledim biliyorum. Yarın nasıl bir yazı gelir bilemiyorum ama bu yazı Okul Günlükleri kadar eğlenceli değil farkındayım. Ama evde otururken neler yaşayabilirim öyle değil mi?

Bazı yerlerde çok hızlı konu değiştirmek olabilir onlar için çok sorry. 

Hadi kendinize iyi bakın. Ay Lav Yu. 

Twitter; @BerryGunluk






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder