25 Eylül 2016 Pazar

Okul Günlüğü 2.1 || Hayatın Nimetlerinden Fazlasıyla Faydalandım. || Okul'a Dönüş

Okul geri döndü, dönüyor stresleri geçtikten sonra okul geri döndü. Pazar gecesi ölsem de gitmesem modlarında dolaşırken yaptığım günahlar için af diledim, tövbe ettim ki okul güzel verimli geçsin diye.

Sabah oldu ama olmasın diye dua ederken uyandım. Beklediğimden dinç uyandım ben ölü gibi büyük ihtimalle tuvalette uyurum mantığıyla kalkmıştım. Gittim hazırlandım vs. Beni okula bıraktılar Galia oradaydı işte bana 'GEL ARTIK' tarzında tehditvari mesajlar atıyor, oysa ne yapabilirim trafik var her neyse bütün bu şeyler eşliğinde vardım okula Galia'da oradaydı babasıyla sarıldık selamlaştık vs buraları geçiyorum asıl ekşınlar buradan itibaren başlıyor. 

Ben okulda olan yakışıklı nesli atlamışım yani unutmuşum. Yakışıklıların biri gelir biri gidiyor ve küçük sınıflardan kankalar geldiğinde ''ah sizle konuşmuyorum.s'' egosuna girip devam ediyorum. Gel zaman git zaman, Kırmızı geldi. Güneş gözlüğü, gömleği, içinde ki siyah tişörtü her şeyi muhteşem erkek modunda. Öyle dağınık saçları o kadar güzeldi ki. Dedim Berry acı ama gerçek UNUTAMADIN! Öyle kolay neyi unutuyon sen kim köpeksin moduna girdim kendimi azarlıyorum. Sonra işte bizim kaçamak bakışmalarımız -ki beni hatırlamadığını biliyorum anlamak için şuraya tık
oldu falan. Sonra onun yanından diğer hocalarla selamlaşıyoruz. Mesela Biyoloji artık yok. Hocaya ay nasıl üzgünüm hocam anlatamam modunda konuşurken içimde hadi yürü git lanet karı geçen sene neler yaşattın!!! modunda oluyorum.

Sonra işte sınıfa gittik falan, sınıfımda olan yakışıklıları unutmuşum diyebilirim size. Gerçekten kesmekten artık gözlerimin acımaya başladığını hissediyordum. Özellikle Maviş beni öldürdü. Mavişin kim olduğunu hatırlamadıysanız tık! Mavi gözlerinin derinliğinde kaybolurken, bedenim ise sadece onu arzuluyordu. Bu ne be birden kendimi grinin elli tonu'nun parodisini yazıyor gibi hissettim. Evet çok yakışıklı. Görseniz siz de asılırsınız ama asla söylemeyeceğim :) Galia ile sınıfta olan yakışıklılqarı paylaştık kim kimi kesiyor falan filan. ''Paste benim, Martı senin. Hayır! Maviş benim!'' tarzı konuşmalar bunlar. Aslında ilk gün tamamen sadece gözüm bayram ederek geçti.

Daha sonra bahçede dolaşırken karşıma birden Güneş çıktı. Gerçekten hiç beklemiyordum hatta içime gelmeyeceği bile doğmaya başlamıştı. Güneş, karşımda merdivenlerden inerken, onu instagram'da takip isteğimi kabul ettikten sonra ilk kez görüyorum. Önünden geçerken bir göz göze geldik tabii ki ben ''take off my soul!'' moduna girdim lütfen beni öldür diye yalvarıyor gözlerim ve az buz yürüdükten sonra Galia dedi ki ''Berry, haklıydın. Boyu posu her şeyi iyi.'' dedim seni öldürürüm. (içimden) Dedim gurl you know it!

Sonraaa... Asıl olay geldi. Maviş bize hoşlandığı kızı falan anlattı. Tabii ki için cenaze ama dışım ''ayy aslında yakışıyosunuz(!)'' modundayım. Tabii ki kıskançlık en üst seviyede.

Böyle bir okul gidiyor ve bunu yazmak istedim. Okuduğunuz İçin Teşekkürlerr!!!

-berry       || twitter: @berrygunluk || PR & İletişim: berrygunluk@gmail.com ||




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder