14 Eylül 2016 Çarşamba

Cesaret İnsana Neler Yaptırır? || Stalker Berry!

Herkese merhaba.

Bu yazıyı büyük bir heyecanla buralara yazıyorum. Öncelikle sakin olmalıyım diye düşünüyorum. Ve Berry, sakince birit şu yazıyı diyorum. Aslında kafamda ki plan bu yazının 'Akrep dövmeli çocuk' ile alakası olacaktı. Ajandama öyle kaydetmiştim ama çok acil bir son dakika güncellemesi oldu ve Berry yine öldü diyebiliriz.

Arkadaşlar ben bu sabah ne yaptım? Neler yaptım bilmiyorum ama her ne halt yediysem çok iyi şeyler yaptığımın farkındayım şuan. Blogda gezinirken fark ettim ki ben size Güneş'i çok anlatmamışım. Ya da ben bulamadım. Bu sene okulda Kırmızı'dan kurtulmama yardımcı olup bir ara ''GÜNEEEĞĞŞŞŞ, KOCA İSTİYOM GEL BENİ AL!'' diye dolaştığım çocuk olur. Ondan bir zamanlar inanılmaz çok hoşlanmıştım arkadaşlarım bilir. Tutu onu nerde görse hadi yine iyisin ihihi tarzı konuşmalarımız okul yılı boyunca olmuştu zaten.

Ve ben bugün bir bok yedim. Deli cesareti mi artık tam bilemiyorum ama Güneş'i instagramdan takip etmeye karar verdim. Ve hesabı gizliydi ve tam olarak az önce *01.00 suları* takip isteğimi kabul etti! Bu sizlere hiç önemli gelmeyebilir hatta hiç bile ama bu benim saykodelik hayatımın dönümsel noktalarından biri olabilir.

Ve şuraya da bir not ekliyeyim 'Akrep dövmeli çocuk' yazısı geliyor! Bu gece de American Horror Story'nin yeni sezoni için sabahlıyorum lanet olsun ki. Hadi öpüldünüz...

-berry      || twitter: @berrygunluk || PR & İletişim: berrygunluk@gmail.com ||


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder