10 Eylül 2016 Cumartesi

Rüya! || Ayrılık Sonrası Psikoloji ve Yeni Umut. ||

Rüyaların tersi çıkarmış ama bilemiyorum.

Bu gece yatmadan önce İso'yu düşündüm. Yokluğunun beni nasıl acıttığını ve aslında hayatımda ne kadar büyük bir yerde olduğunu da fark ettim. Hayatımın her köşesinde artık bu blog var, yani sanki yolda birini görsem bile açıp şu sayfaları yazdığım oluyor.

Yatmadan önce bir depresyon durumum baş gösterdi. İso geldi birden aklımın köşesine, yani ayrıldığımızdan beri bir iki kelime laf ettik ben yazmıyorum e tabii ki o da yazmıyor. Yokluğu hala içimde aslında, mesela whatsapp a artık gün boyu girmiyorum çünkü sadece onunla konuşmak için girerdim ama artık o da yok. Gelişmeler de var elbette.

Kendimi bazı şeylerle avutmaya çalışıyorum. İşte yakışıklı insanların instagram profillerine giriyor, twitter'da mizah profillerinden ayrılmıyorum. Arkadaşlarımın rolü de inanılmaz büyük bu konuda. Ayrıldığımı öğrendiklerinde yazanı mı dersin, hemen tavsiyeler veren mi dersin, arayan mı dersin, küfreden mi dersin hepsi vardı etrafımda.

Geçen günlerde İso bana yazdı. Dövmesini attı. Minik bir sohbet geçti ama gülerek. Klavyeden iki ''asdffd'' yazmak kolay. Ona acı çekmiyormuşum gibi durmuştur ama bilemiyorum yani. İçimi bir ben biliyor. Rouge ile İso hala konuşuyormuş, hatta Rouge bu konuda biraz rahatsızmış. Sonuçta benim eski sevgilimmiş ve benden kafasındaki soru işaretleri yüzünden ayrılmış falan diye rahatsız oluyormuş. Rouge ile İso arasında farklı bir bağ var sebebi ise neredeyse aynı şeyleri yaşamaları. ikisi de sevdikleri için intihar etmiş falanlar.

İşte gece bunları düşünüp hüzünlenirken, rüyamda isoyu gördüm. Ayrılmışız ama, yine birlikte avmlerden birine gitmişiz alışveriş yapıyoruz. Sonra İso ailemle tanışıyo falan. Ama rüyada da ayrılmışız ya içim kan ağlıyo bunu rüyada kesinlikle iliklerime kadar hissediyorum. Uyandığımda efendim işte gözlerde bir tutam yaş, dokunsan ağlayacak modunda kalktım yataktan.

Yeni umut arayışındayım. Okul açıldığında biraz olsun meşgul olacağım ve unutuşumu kolaylaştıracaktır diye düşünüyorum. Kırmızı'da okulda. Uzun bir süre aşık olmak istemiyorum. Bu iki oldu ve ikisi de elimde patladı!

Geçen gün ise Lady Gaga'nın single'ını beklerken gece yarısı uykusuzluktan ölüyordum. Bero'da son saniyeye kadar beklerken uyuyakaldı yani en azından benim için öyle oldu. Sizlere de promo açısından linkleri aşağı bırakıyorum!

***

Lady Gaga'nın yeni single çalışması ''Perfect Illusion'' yayında!
iTunes  |  Spotify  |  Youtube     || ladygaga.com ||



       twitter: @berrygunluk
       PR & İletişim: berrygunluk@gmail.com









-berry

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder