4 Eylül 2016 Pazar

Merkürün Hayatımı Mahvedişi!

Herkese Merhaba.

Aslında bu yazıyı yazmaya beni iten şey anlatma isteğim. Neden bilmiyorum, içimden bir şeyler bunları anlatmam gerektiğini söylüyor.

İso cephesinde bazı değişiklikler var.

Öncelikle geçen haftalarda İso ile buluştuk her şey gayet iyi gidiyor dünyanın en mutlu insanıyım falan filan. Kafamıza koyduk ilk öpücüğümüzü yapacağız. Daha doğrusu benim ilk öpücüğüm. Kafamıza koyduğumuz için olsa gerek başımıza gelmeyen engel kalmadı.

Günün başına gidecek olursak, aslında bakarsanız her şey muhteşem gidiyor. Annesi ile tanıştım falan muhteşem bir kadın zaten laf yok. Ef sa ne.

Biz bayağı bir müzikler dinlemeleer, videolar izlemeler gidiyoruz. Bunlar olurken biz first kiss yapamadan arkadaşı geldi. Tatlı da çocuk iyi ki geldi. Herneyse, dedi ''İso arabayı alalım gezelim.'' tabii İso beni arkadaşı olarak falan tanıtıyor, gerçi çocuk bilse sevgili olduğumuzu bilemiyorum olacakları. O da gizli gey çünkü.

Sonralarsan efendim tamam dedik falan yemeğe gittik annesi meşhur dolmasını yaptı ama gerçekten ben böyle efsane bir dolma yememiştim daha önce. Sonra işte yemek yedik annesi beni yemem için zorluyor, İso arkadaşıyla konuşurken benimle kaş-gözleşiyor.

Sonralardan arkadaşı işte bir kahve istedi hepimize yaptı. Kimse kahveyi beğenmedi ama bence gayet güzeldi yani onun elinden olduğu için mi bilemeyeceğim. Annesi falıma baktı. ''Geleceğin çok parlak, uzun bir yola gideceksin ama seni engellemeye çalışan biri var. Kısmetlerin çok onun için nazarında çok.'' dedi. Kısmet çok işini bilemeyeceğim ama uzun yol falan hepsi planımda olan şeylerdi.

Sonra arkadaşı araba almaya gitti biz de odaya çekildik. İso dedi ki ''Berry tam zamanı.'' anlamadım başta masum ruhum anlamayı geri çekti. Ama sonra anladım ki ilk öpücük geliyordu kalbim pır pır. Neyse efenim ilk öpücük gerçekleşti. Ben öpücük cahili sadece dudağımı büzüyorum sonradan kaptım olayı tabii ki. Herneyse iso elini boynuma attı nabzım deli gibi atıyo. ''Nabzın çok hızlı!'' dedi. Diyecektim acaba neden bir düşünelim hadi. Biz ilk öpücük işini alttan çıkarttıktan sonra arkadaşı aradı işte babasının işi olduğu için gelemiyomuş vsvs.

Gün boyu öpücükler sevgi sözleri vs.

Siz şimdi diyorsunuz ki aa ne güzel valla aşkınız ooohh!! diyebilirsiniz ama öyle değil.

4 Eylül 2016

Berry, masumca telefonu eline aldı saat 23.12 suları. İso'dan bir mesaj. ''Berry işte bla bla bla ciddileşmeden bitirelim ben değiştim seni üzmek istemiyorum ama ben değiştim.'' falan. Biliyordum bu ilişkinin bir gün biteceğini hissetmek mi denir artık her ne haltsa!

Eski sevgilisinin etkisinde kaldığı için olduğunu düşünüyorum. Çünkü öpüp bırakacak biri değil. Şükürler olsun ki bunu düşünmüş yalan bir ilişkü kurmayalım falan dedi. Tabii şuan gayet relax anlatıyorum ama yaşarken gözler dolu yaş aktım akıyorum diyor, boğazda ise bir yumru var.

Bir gün geleceğini biliyordum bu ayrılık sözlerinin ama bir anda değil beklenmedik yakalanmak, ne kadar kötü.

Şimdi gidip kendi yazdığım Ayrılık hakkında yazımı okuyup biraz kendime gelmeye çalışacağım...

Hoşçakalın.

-berry

1 yorum: