12 Ağustos 2016 Cuma

Tatil'de 1/5 [Yollara Düşüp Kalkamamak]

Herkese Merhabalar!

Sonunda bir tatil yaptım ve tatil bitsede gelip anlatsam diye diye bitirdim ve dün gece evime geldim.

İlk olarak şöyle bir not vereyim. Tatile gitmeyi 5 dakika içinde kararlaştırdık ve hemen hazırlıklara başladık. Sat sabah beşte yola çıkacağımız için hiç uyumamaya ve biraz olsun arabada uyurum umuduyla uykusuz kal(ama)dım.

Tatil heyecanımıdır bilemem ama saat dört sularında bastıran uykuma yenik düşüp yatağıma girdim. Ama ne girmek. Saniyede bir sinekler ısırdı. Sırtım hatta ayaklarımın altı. Bir sinek neden bir insanın ayaklarının altını ısırır? Ki ben bu konuda huyluyum başka biri ayağıma dokunsa bile huylanan biriyim. Kendim bile. Kaşırken ne kadar acı çektim bir ben biliyorum.

Herneyse işte öyle böyle saati beş yapıp yataktan kalktım aa ne güzel annemler de kalkmıştır yaa umuduyla. Kalkmamışlar. Kardeşime gidip sordum ve kutsal bir cevap aldım. "Saat altı da gidiyormuşuz." Neyse dedim Berry sakin ol bir saat geçer.

Kafamda harika bir tatil var ve önümde 8 saatlik bir yol..

Herneyse. Planın saçmalıklarından ilki bizi eniştem Bodrum'a götürecekti, bizi bırakıp geri dönecekti.  Üzüldüm bayağı.

Daha sonra ben tam apartmandan çıktım ve şu meşhur sadece göğüsten aşağı yeri ayakkabıyı gösteren bir foto çekiyim dedim. Çekemedim olmadı. Bari olmamışken bir foto çekiliyim dedim adeta kamera bana oynuyordu. Güzel çıkmadım bir kaç daha foto çekerken apartmandan biri çıkıp bana baktı. Ama nasıl bakmak o itici itici baktı karı. Eğer problem selfie çekmekse velkam tu cehennem. Bir de ona özçekim diyorlar. *orospu gülüşü*

Yola çıktık. Henüz bizim oralardayız yani nasol diyim benim oturduğum yerlerdeyiz. Anlamıştım bu yol asla bitmeyecekti. Ama dedim kendime Berry dayan harika bir tatil olacak sen kuzenin çok eğleneceksiniz çook.

Neyse sabah sekiz oldu tabii kahvaltı da etmediğimiz için acıktık bir yere gidip yiyelim dedik. Tam olarak hangi şehir neresi bilmiyorum ama gittik bir yere. Oturduğum masanın karşısında bir adam var ki off! Hatta attığım tweet de de bunu belirttim.




Keşke o adam eskort olaydı. Bu benim içimde haka bir yara.  Ama yemek yerken kes kes öldüm. inanılmaz öldüm hemde. Bir rezillik çıkmadan yemeğimi bitirsem derken bir ara ifşasını çektim.

Tost sipariş etmişim gidip. Nası yiyeceği diye 8384 saat kendimle bir savaşa girdikten sonra kibar ol! Diyerek hemen tostu elime alıp koparıp ağzıma attım  Baktım böyle olmuyor. Aldım yedim valla. Bu arada çektiğim ifşada da bana mı bakıyor ne? Yoksa flash mı patladı benden habersiz bilemiyorum.

Yok ya olmamıştır.


Herneyse biz orada mola verdikten sonra yola devam ettik. Yarı uyanık, yarı uyur bir halde bir mola daha sığdırdık araya aslında burada başladı her şey. Bütün o atraksiyonlar.

Annem teyzemi aradı dedi biz işte bla bla yerdeyiz siz vardınız mı. Teyzem uzuun bir konuştu sonra annem yemin eet dedi uzata uzata. Telefonu kpattığı anda 'Neymiş? Ne olmuş?' diye sorduk hepimiz. "Yaa hiç beğenmemişler oteli şimdi başka bir otele bakıyorlar." bütün hayallerimin kırılma noktası buydu. Kuzenimi falan aradım o da dedi işte hiç fotoğraflarla alakası yok diye. İçimde bir korku var ki istanbul'a geri dönmek. Gidemem yani bu kadar yoldan diye içim kan ağlıyor.

Neyse işte biz yine bayağı bir yol gittiik gittiik.. İzmir'e vardık. İso iki üç gün öncesine kadar buradaydı hemen ona mesaj attım. Biraz konuştuk falan. Yol boyu her uyanıklığımda bir mesaj atıp gittim. Neyse işte yol devam etti uzun bir süre.

Sonunda Bodrum'a vardık. Otelin yoluna saptık biraz. Sonra farkettik ki deniz bayağı kanalizasyon gibi kokuyo. Amaan pislikleşicem bayağı bok baba. Ben dedim bence de bu otel iğrenç falan. Denize sıfır yazıyordu ama arabayla 5 dakikada çıktık o yokuşu. Plaj desen vasat. İnsanların kalitesi yok. Teyzem demişti zaten "hiç kaliteli insan da yok!" diye.

Otele girdik. Eniştem teyzem yüzleri asık oturuyolar. Yanlarında da bir afet var. O koca otelde tek güzel şey oydu gerçekten.

 


Gerçekten güzel olan tek şey bu adamdı. Bizimle ilgilendi falan bayağı. Hem de. yakışıklıydı. bir gün kalmak şartıyla bizi iyi bir otele yollayavaklarını söylediler. Tamam dedik ve bir hünümüzü böylece bitirdik. 

Hoşca kalın ❤️




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder