26 Eylül 2015 Cumartesi

Hi Bitch, geri geldim!

Herkese merhaba, ben Berry. Uzun zamandır yazmıyorum farkındayım ama arkamda da 'Berry yazsa da okusak!' Diyen kimse olmasa da kafam rahat. 3 ay tatildeyim malum. Ne entrikalar yaşamışımdır şimdi valla! Anlatsam tek bir cümle de sürebilir aslında Hiç. Yani bir Şeyler olmadı. Mal gibi yattım tüm yaz ve yarın okul Başlıyor. Okul Günlüğü adlı derim ile sizlerle Olacağım her gün. Onun için hazırda olun okuyun okutun gençler.

Okul açılacak ama hiç rahat Değilim doğrusu. Arkadaşlarımı biliyorsunuzdur az çok. Kavramışsınızdır. Ulan Berry bir anlayamadın seni okuyan yok. Bende günlüğümü yazayım bari. Deftere yazsam üçüncü gün bırakacağım. Bende ne yapıp ne edip geri döndüm. Üç ay az bir zaman değil. Nereden başlasam. Üç ayın iki buçuk ayını yatarak geçirdim. Artık bir yanlarım tutuştu ağlıyorlar 'Berry kalk LAN artık az evi gez bari!' Diye.

Günlüğü de yazmayı üşeniyorum. Bol boş zamanlar anlatmak istemiyorum ama bana ekşınlar da olmadı değil. Arada bir Lazım yani tatil hep yatarak Geçmez. Örnek olarak Kırmızı'nın arkadaşı beni öğrendi falan. Bayağı sinir krizleri yaşadım o anda tabi. Şimdi size nasıl olduğunu anlatıyım.

Hepiniz Tutu yu tanıdınız. Yani ben sıkıldım artık. Sırları insanlara anlatmalar falan. Bunaldım yani. Herkes toplanıp üstüme geliyor. İnsanlara moral vermekten kendi dertlerimi unuttum gerçekten. Bundan daha önemli şey mi var benim için?

Tutu arkadaşlarıyla buluşmaya gitti. Bizde Balinda ve Barbie ile oturduk telefon başında Tutu'dan haber bekliyoruz. İşte sonuç olarak Zeyzey(Tutu'nun arkisi) ile dedikodumuz geçmiş. Balinda'nın da dertleri bitmiyo aşkitomun ya. Şöyle Balinda ve Barbie ile yan yana gelip taş çocuklara 'off bizim neyimiz eksik şu bitch den!!!' Diye çemkiriyoruz. Nasıl bir yoklukla bizdeki bizim olmayanı bile kıskanmaya başladık.

Neyse. zeyzey ve Tutu ya dönüyorum. Onlarda bir yerlerde buluşmuşlar falan. Tabii çok önrmli detaylar var ama bunu Balinda'nın izni olmadann anlatamam. Bazı gelişmeler de oldu. Sonra konu bana gelmiş.

Olaydan iki saat önce telefonda gıybet yapıyoduk. Barbie dedi ki. 'Seninkini de söylemiştir onu taniyosam!' Dedi. Haklıydı da. Anlatmış yani. Çat çat. Sen biliyosun o Kırmızı'n yskın arkadaşı neden anlatırsın? Sinirlendim. Barbie telefonda bana naklen yayın yaparken nasıl şok geçirdiğini bir o biliyor yanı. Bunları yaşamak kolay değildi. Bu heyecanı en son onu yanlışlıkla aradığımda yaşamıştım.

Yani baya bir krizler falan bu olaydan da iki veya üç hafta önce de tatildeydik. Hava atmak gibi şey olsun Antalya'ya gittik. Yani kolay bir şey değildi. Anneme iki ay dil döktüm 'yeter artık tatil benim hakkım kadın yıkıl karşımdan ve uçak bileti al!' Diye. Şaka lan. Bu cesaret kimde var. Karşısına geçtim 'İnniciğim titil diyirim ni zimin ihihihih'

Annem bana şöyle bir bakıp 'sonrs konuşalım' diyerek iki ay zaman atladı. Tatile gittim sonunda işte. Rüya gibi bir hotele geldim. Ne umutlarla ama. Belki bir yaz aşkı bulurum da öküz Kırmızı'yı unuturum diye. Unuttum mu? Ehhh tabii oradaki rus taş bebeler var. Sarışın mavişler. Gerçekten çok taş çocuklar var yani. Zeus Rus falan bence. Burdan konu gelmişken Balinda'nın Danimarkalı bebesine selam lütfen bizi bul; bu arada konu .gelmişken: ateşli bir gece için arayın 110 (ehuehu)

Tatilde ona kendimi kaptırdım. Mavi pantolonuna kurban olduğum adını biliyorum da söylemiyim şimdi. Brlki yoğun istek gelirse birine söylerim.  -gelmedi-

İşte yaşadığım şehire geri döndüm. Ay uçakta nasıl triplerdeyim. Sezen aksu görse 'Rus aşkım nerelerdesin bana aşkın en orospu halini yaşattın!' Diye şarkı yazardı. Neden orospu? Çünkü sevgilisi vardı ve ben onu ayırabilecek kapasiteye sahiptim. Yani bir atarlandığım konu da şu; o kadar selfie'yi nereye koyuyorsunuz? Bu yabancıların bilmediğimiz özel bir sitesi falan mı var? İnstagram, twitter, facebook hiç niri yok. Bir günümü harcadım sosyal medya hesaplarını bulmak için vicdansız!!!

Bak mesela, Kırmızı her bi medya aracını kullanıyo. Kıskanmıyor da değilim. Aman ne beğenmez bir şeyim. Olmadı diye kızıyorum olsa kıskanıyorum.


Okudugunuz için saolun bu kadar kafa ütülemek yeter. Düzenli olarak yazılar gelecek. İzledipim dizi filmler okudugum kitaplar ve genellikle okul ve kendi günlüğüm gelecek hadi yorum yapın bakalım bana

Twitter; BerryGunluk

-Berry.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder