6 Mayıs 2015 Çarşamba

Allah belanı WhatsApp?!


Ehe ehe şeyyy... bu biraz #tb oldu ama bayağı bir önce yazmıştım. Alın okuyun bakalım neler yaşamışım ;))

İşte bu olaylar olduktan sonra okulun töreni vardı. Kırmızı bey beni takmadan önüne baktı odunluk mu desem? Bilerek mi desem bilemem. 

Eve gittim. 

Bir depresyon süreci Model şarkılarını dinleyerek nutella yemek. Evet, evde manyak gibi sesli şarkılar söylüyorum. 

Kardeşimin 'manyak mı bu?!' Bakışlarını umursamadan. 

---

Bu olaydan hemen sonra sizlere hiç bahsetmediğim ama hemen var olan kurallarımdan bahsedeyim. 

Kural 1: Her zaman WhatsApp son görüldüleri takip et. 

Her zaman yaptığım gibi WhatsApp dan adını buldum ve tıkladım. Lakin, içimde bir his vardı. Ki benim kehanetlerim tutar. 

Whatsapp'da yalnışlıkla numaraya tıkladım. Aman Tanrım! 

Aranıyor! Lanet olsun bir an olduğum yerde titredim ve telefonu adeta yatağa fırlattım. 

Kızardığımı hissediyorum. İçim tekrardan türkü bara geçiş yaparken. Arkadaşlarıma tek tek mesaj atmaya başladım. 

Tanesine en az onar tane mesaj attıktan sonra kimseden dönüş olmadı. 

Allahım neydi günahım. Hiçbirisi açık değildi. Kaderimle baş başa kalmak denilen sözün tanımıydı o dakikalar adeta. 

Herneyse dakikalar sonra -1 saat kadar sonra- arkadaşımdan cevap geldi. Ve hemen mesajına karşılık verdim. Gasta yatağında bunları yaşamayı istesem yaşayamazdım. 

İçindeki Mahmut Tuncer, yerini arabeske bırakmıştı. 

İnanır mısınız, hala mesajıma cevap vermedi. 

Görüldü bile bırakmadı Kırmızı beyimiz. 

Kural 2: WhatsApp son görüldüleri takip edeceksen interneti kapat

Okuldada yüzüme bakmıyor. İki kere sınıfına girmeye kalktım birinde cesaret edemedim diğerlerindede dersleri dışardaydı. Çocuğun ilgisini bir türlü çekemiyorum. 

Veee... Uzun zamandır Twitter'dan kafanızı yediğim sevdiğim bana kardeşim dedi mevzusu. 

Yine bir Berry olarak sadece bir kişiyle kalamadım. Mesajıma bile cevap vermeyen biri için neden kendimi kapatıyım değil mi?

Vee... Okulun ilk zamanlarından beri gözüme çarpan ama hiç o gözle bakmadığım, Beyaz. 

Geçen okulda onunla konuştum. Olaylar çok hızlı ve hayal kırıklığıyla geçiyor. 

Çıkartılan Ders: Biri sana cevap vermiyorsan ötekilerede şans ver. 



Atarlı tweet'lerimi takip etmek ve gün içindede başıma gelenleri okumak isterseniz: @BerryGunluk

-Berry X

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder