3 Mayıs 2015 Pazar

Merhaba Ben Berry?

   Merhaba insanlık ben Berry!

 Adım, yaşım bana kalsın siz eğlenmeye bakın. Bu günlükte görecekleriniz her şey benim gerçek yaşadıklarımdır. 

 Dünyama hoş geldiniz!!!

 Öncelikle sizinle iş güç konuşacak değilim her halde. Sanırım sizinle burada sağa sola kaç tl ye eşya göndereceğimi konuşmayacağım. Aşk zor iş değil midir gerçekten? İstersin, beklersin ve bir sürtük senin gözünün yaşar. Ne güzel söylemiş değil mi Gaga bacımız?

 Ahh ahh o kesişmelerin haddi hesabı yok. Arkadaşlarımın ona bana göstermek için yaptığı mimikleri ilerde bana küfür olarak döndürmezler umarım. "Ulan Berry! Sana onu göstericem diye ne uğraştık kodumun dünyasında!" Demelerini duymak istemem herhalde! 

 O kim mi? Lakabı Kırmızı. Mazallah okur falan riske gerek yok. 

 Aslında Moli gibi biri de var ama emin değilim. Galiba ruhum tek kişilik değil. 

 Nasıl anlatsam karşıdan Kırmızı gelse ona kalpli gözlerle bakarım arkasından Moli gelir onada kalpli gözle bakarım. Ben neyim? Bilmiyorum. 

 Okul da zor. Hocalar kaldırmasın diye aşk dolu bakışlar atmak mesela. Kim yapmamıştır ki. Gerçi ben hocaya bakarak hayallere daldığım için pek umursadığım söylenemez aslında. 

Ders: Matematik
Konu: Üçgenler

 Aşk üçgenidir canım o! 

 Kime yar olacağım bilmiyorum ama iç sesim 'evde kalacaksın' diyor. Aman sanki o ayrı kişilik. Ben kalırsam o da kalacak. 

 İç sesimle bile kavgalıyım ben. Arkadaş çevrem üç, beş kişilik. Sessiz sakin yaşıyorum. Boşuna aslında. Çok atraksiyon yapmak istiyorum ki gelecekte dönüp ne güzel günlerdi diyebileyim! 

 Kimseye kin beslemem mesela. Lakin sözüm meclisten dışarı Kırmızı ve Moli'nin sevgilileri, eski sevgilileri veya olacak sevgilileri. Aman canım uzak durun yarın birgün mazallah gazetelerin üçüncü sayfalarında Berry katliam saçtı! Haberleriyle karşılaşmayın. 

 Ah, birde o "Berryciğim, sevgilin var mı çocuğum?" Sorusu...

 Verecek tek cevabım var 'haha. Bekarlık yeminim var canım benim, rahibeyim ben' deyip sinsi gülüşüm. 

Ag okulda bir çocuk var başıma üşüşüp duruyor, tamam cevap verme ama bir yere kadar. Sinirliyim ya ben! Yaklaşmayın yani!

Neyse bakalım daha sonra sizlere hangi dertlerimi anlatacağım. Öpüldünüz

-Bery X

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder