3 Mayıs 2015 Pazar

Onca kesişmemiz yalan mıydı?!

İşte bende hemen odaya girdim. Anam! Bu ne karanlık gözüm kör oldu. 

"Ah, kör oldum." Dedim. Görmüyordum ayrıca esprilerimi görsün değil mi yani?

Daha sonra oradaki arkadaş ve kırmızı kolumdan tutup beni oturttular. Aman tanrım! Bana dokundu. 

Altyazı: Sayın okurlar. Kırmızı bey Berry'e dokundu!

İçimde halay çeken bir şey oluştu. İçime adeta Mahmut Tuncer kaçmıştı. 

Bana filmini izletmeden önce bazı sorular sordu evet bana Berry'e. Ve Berry öldü...

K: Nasılsın

B: İyiyim sen?

K: İyi, adın ne?

B: Berry.

K: Berry... Üzgünüm bu harfi söyleyemiyorum (gerçek adımla ilgili bir sorun.)

Ya bir insan bir harfi söyleyemezken bile bu kadar tatlı olur mu ey namussuz! 

O bana filmi izletirken aklımda milyonlarca düşünce vardı. Filmi değil Kırmızı'yı izliyordum düşünsenize "Nasıldi Berry, hangi karakteri beğendin?" Diye sorsa ben: "seni.. Ay, pardon başrol karakterini" 

Daha sonra... "3 tane başrol var" dese, "kızı beğendim işte" daha sonra bir Berry olarak kendimi tanıyorsam yanlış çıkar ve "başrol de kız yok ki!" Derdi. 

Allaha şükür olmadı öyle bir şey. 

K: Nasıl buldun?

B: Güzeldi. 

K: Korktun mu? 

Dedi... korkunç bir yer mi vardı? Aman tanrım!

B:evet. 

Ah söylemeyi unuttum. Film korku filmiymiş 5 dakika falandı sonunda maske vardı korkunç onda korkmamız gerekiyormuş (!) ama sonra elleriyle bana dokunarak ve ağızlarından tuhaf sesler çıkartarak korkutmaya çalıştılar. İşte bir Berry olarak nezaketen korktum. 

Başkası bu filmi bana izletse ve Kırmızı çekmemiş olsaydı 'bu ne saçma şey Allah aşkına?' Der atarlanırdım. Ama aşk... Her şeyi yaptırıyor insana. 

İşte film bitti bende kapıya doğru yol aldım tam çıkarken "Ne zamandır bu okuldasın?" Dedi Kırmızı!

Ne demek ne zamandır bu okuldasın?!

"Yılın başından beri!" Dedim. 

"Hmm... Görmemiştim." Dedi. 

Ne demek görmedim yaa! Ne demek! Bak yine atarlandım!

Onca kesişmemiz bakışmamız yalan mıydı ey Kırmızı! Sana soruyorum bana bakıp gözlerini kaçırman! 

Lanet olsun bu hayat! Lanet olsun bu sevgi!!!

Kısaca; Aşkın gözü körmüş duvara çarpmış ölmüş

-Berry X

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder