9 Eylül 2017 Cumartesi

günlük hakkında bir sohbet

herkese merhaba beni tanıyanlarınız varsa eğer günlüğümde neler yaptığım hakkında bağzı fikirleri vardır. ama üzülerek bağzı gelişmeleri yazmak istiyorum. bu sene üniversite sınavına giriyorum ve çalışmak için kendime zaman ayırmam gerekiyor.

ben bildiğiniz gibi oyunculuk okuyorum şuan ve üniversitede de buna devam edeceğim için bir yandan yetenek sınavları için sahne ve genel kültür çalışmam gerekiyor.

bu çalışmalardan daha iyi anlamak için sizlere de paylaşmaya karar verdim. ayda 5 kitap ve 15'e yakın film izleyeceğim bunların reviewlarını sizlerle paylaşacağım. ara sıra yaşadığım şeyleri de eklemeye çalışacağım -ygs ve yetenek sınavına çalışırken ne yaşayabilirsin? ve olmuştu... test çözerken paragrafta hayatımın aşkını bulmuştum.- yaşıtlarım hakkında şunu da söylüyorum. bir yıl sizin hayatınız için bir kayıp değil. gecenizi gündüzünüze katıp çalışın. istediğiniz şeyi yapıp mutlu yıllar geçirmek için. eğer bu yılı ayırmazsanız hayatınız boyunca bunun yükünü sırtınızda taşıyacaksınız. istemeyeceğiniz bir iş gibi.

felsefik konuşmalarım bittiğine göre eylül ayının sonunda ilk önizleme gelecek!

kocaman öpüyorum ve özgür olmama bir yıl var diyorum.

-berry

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder