11 Haziran 2017 Pazar

pes etmeyeceğim!

hepimiz her an yeni bir şeyler yaşıyoruz.
bazen pişman oluyor, bazen mutlu, bazen kırgın oluyoruz.

asla yaşadıklarım için pişmanlık duymuyorum aslında. başıma gelen her şeyden bir ders almak gerekiyor aslında. istediğimiz şeyin peşinden koşmayı hiç bırakmadan devam ettirmeliyiz. mücadele etmeliyiz. yorulacağız, ama asla takılıp düşmeyeceğiz.

gelecekle ilgili olan sanatçı olma planıma her geçen gün daha çok yaklaştığımı hissediyorum. bir gün istediklerimin hepsi olacak. ama şunu diyebilmem çok önemli başardım. ben bugün buradayım çünkü pes etmedim! ben bugün bu kadar değerliyim çünkü asla yolumdan şaşmadım!

kimi insanlar bu ünlü olma isteğimi 'ego' olarak tanımlasa da bu çok farklı bir his. nasıl anlatsam? bu bana doğuştan verilen bir içgüdü. ünlü olmak, insanların beni tanıması. bir gün öldüğümde, görüntülerim, sesim her zaman dünyada olacak.

hayallerimi en önemli isteği bu. ve hayallerimi her zaman en üst seviyede tutmaya çalışıyorum. oyuncu olmak yetmez, oscar kazanacağım. şarkı söylemek yetmez, yaşayan en efsanevi insan olmak istiyorum. ünlü olmak yetmez, geleceğe bir şeyler bırakmam gerek!

sanatçı olmak, tüm insanların sana tapması değildir sadece. dünyada örnek alınan biri olmaktır. ülkelerin başkanlarından daha çok sizin sözünüz geçer. ve bir gün orada olduğumda, bunu çok iyi kullanacağım. belki ben gençliğimi çok rahat yaşamadım bir eşcinsel olarak. ama benden sonraki nesiller rahat yaşasın diye elimden gelen her şeyi son nefesime kadar çabalayacağım.

asla azla yetinmeyin,
asla pişman olmayın, ders çıkarın.
asla elinizdekiyle yetinmeyin.


çabalayacağım ve bir gün hepiniz beni tanıyacaksınız.
başarmış olacağım söz veriyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder