10 Aralık 2016 Cumartesi

Asıldığım Çocuk Bana 'Dostuz' Dedi!

Herkese Merhaba,

Bu yazıyı yazmazsam öleceğimi düşündüğüm için açtım burayı ve başladım yazmaya. Uzun zamandır biri ile konuşuyorum. Süvari. Hayatıma bir kaç ay önce girdi ve uzuun zamandırda sürekli sohbet ediyoruz falan.

Sonunda dün ben, Karanlığın Elli Tonu çıkıyor yaa! diye mutluluktan ölüp ona mesajlar atarken, o da dedi ki ben de gideceğim zaten istersen birlikte gideriz. Ben tabii ki ölüyorum arkadaşlar çünkü yani asıldığım ve çıkmak isteyeceğim türden biri kaçırmak olmazdı yani!

Olur dedim sonra dedi ki; ''Yanlış anlama bak, seni o amaçla çağırmıyorum. Biz Dostuz!'' dedi. Berry yine kaderi için ağlıyordu. Berry yine yılmıştı ve Berry bu dünyaya kanka olmak için geldiğini hissediyordu... Ne yazıkki... Ben istiyordum ki mutlu bir aile olabilirdik! Ama sen bana dostum dedin... Dünden beri sevdiğim kız banaaa abi deyince modunda dolaşıyorum. Yani bende bir aşk arıyorum çok mu allahım!!?!?

Aşk hayatım kötüye gidebilir ama okul hayatım en azından gayet iyi. Yani, ders olarak da iyi ama burada asıl kast ettiğim şey, aşk!

Buna çok aşk denemez aslında, cinsel hayatım adına avlanıyorum gibi düşünebiliriz bunu. Sadece kesiyorum bağlanmak yok kes kes kes! Önceki yazılarımdan Maviş'i tanıyorsunuz, onunla bu aralar pek bir yakınız! Beni Çarşı'ya çağırdı, fenerbahçeye küfür etmeye gidecekmişiz. Takım tutmak için takım tutuyor olsam da yanımda bir yakışıklı görmek adına tabii ki gitmek isterim yani!

Bu yazıyı uzatmak istemiyorum, hayatımda pek bir değişim yaşanmadı bugüne kadar, hala biraz da olsa depresyonik ruh halim var ve Güneş ile okulda karşılaştık. Yüzüne bile bakmadım ama onun bakışlarını üzerimde hissediyorum ve bu rahatsız edici bir şey olabiliyor!

Kendinize iyi bakın!

 || twitter: @berrygunluk || PR & İletişim: berrygunluk@gmail.com ||

-berry x


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder