22 Aralık 2015 Salı

Depresyonik şeyler?!?

Herkese merhaba! Özlemişim yahu buraya yazmayı vallahi. Bir salı günü akşamı kendime gelip aldım telefonumu ve spotify'da yaptığım depresif şarkılı çalma listemi dinleyerek yazıyorum. 

Nerelerdeydim?

Öhöm, öncelikle şöyle izah edeyim. Biliyorsunuz tiyatro okuyorum tiyatro ve klasik derslerin sınavları çok üst ğste geldi üstüne hala çıkmayı başaramadığım depresyon var. 

Anneannemler bizde, dedem şuan hz. Muhammed programları izliyor ve ben deistim. Canım sıkılırken yazmak istedim. Hayır yani olmaz ama belki takip edenler varsa üzülmeyin ölmedim. 

Neler oldu neşer detaylı yazısı gelecek lakin şunu belirteyim Kırmızı bey ile tekrar konuşma forsatı buldum. Dudağıma piercing taktım. Onu fark etmiş de öpüşemeyeceksin dedi bana. Hayır yani sen öpüşelim dedin ama ben öpmemişim gibi konuşmaz mı birde. 

Neyse yazılar gelecek bunu belirtmek istedim. Sizleri seviyorum. 

-Berry X


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder